Najbolji automobili

Značaj INTERNET MARKETINGA

nixi1 | 25 Februar, 2017 01:03

 

Marketing tradicionalno predstavlja zbir aktivnosti koje su upotrebljene u  cilju usmeravanja tokova proizvoda i usluga od proizvoača prema korisniku-kupcu.  

Elektronski marketing predstavlja korišćenje pretraživanja i prezentovanja na internetu u cilju sticanja profita.

 Pod e-marketingom podrazumevaju se onlajn aktivnosti koje omogućavaju proizvođačima roba i usluga da zadovolje potrebe i želje svojih kupaca na brz i efikasan način. E-marketing se najčešće definiše kao zadovoljenje potreba i zahteva potrošača za informacijama, proizvodima ili uslugama, uz adekvatnu finansijsku nadoknadu.

Za svako preduzeće bilo da je malo ili veliko, ukoliko želi ili planira da ostane u tržišnoj utakmici, i da se izbori sa svojom konkurencijom a i da na brži način proda svoje proizvode, od izuzetnog je značaja online oglašavanje. 

Za adekvatno sprovođenje elektronskog marketinga potrebno je poznavanje činjenice koji broj ili stopa stanovnika određene zemlje ima pristup internetu. Tako prema određenim podacima sajta “Internetworldstats.com”,Srbija ima više od sedam miliona hiljada stanovnika. Od tog broja, skoro 65% ljudi, tačnije 4.705.141, koristi internet. Sa tendencijom daljeg ubrzanog rasta.

Ova informacija nam samo pokazuje, da je od izuzetnog značaja oglašavati svoje proizvode preko interneta.  

 

Komentari

Dodaj komentar





Zapamti me

 
Accessible and Valid XHTML 1.0 Strict and CSS
Powered by blog.rs - Design by BalearWeb